LEENDŐ ÜGYFELEKKEL KAPCSOLATBAN

  • Kapcsolati adatok egy helyen
  • Kiküldött árajánlatok
  • Kommunikációk rögzítése
  • Feladatok kijelölése, kezelése
  • Tevékenységek nyilvántartása
  • Dokumentumok csatolása
  • Kampányok kezelése
  • Automatikus emailezés, PDF generálás
 
BEMUTATÁS
 
Az integrált CRM modul lehetővé teszi, hogy a vállalkozás nyomonkövesse az összes leendő/meglévő partnereivel és beszállítóival kapcsolatos tevékenységeit.
 
LEGFONTOSABB ELŐNYÖK
  • Hatékonyság növelő, mivel a leendő/meglévő ügyfelek és a beszállítók adatai egy helyen vannak
  • A vevő kapcsolati adatok gyors elérését teszi lehetővé az ajánlatokkal, rendelésekkel, kiszállításokkal, számlákkal kapcsolatban
  • Csökkenti az adminisztrációt, vezérli az automatikus emailezést és PDF generálást
 
FŐ FUNKCIÓK
  • Leendő ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységek rögzítése és figyelemmel kísérése
  • Vevői célcsoportok definiálása
  • Árajánlatok nyomonkövetése és a fontos pontokon elért sikerek mérése
  • Vevőkkel vagy beszállítókkal kapcsolatos tevékenységek nyomonkövetése
  • Feladatok létrehozása és a megvalósítás nyomonkövetése a leendő/meglévő ügyfelekkel és a beszállítókkal kapcsolatban
  • Árajánlati-, rendelési-, szállítólevél-, számla adatok kitöltése pl. a vevői rekordok alapján
  • Az összes kapcsolati adat elérése egy helyen
  • Leendő ügyfelekkel kapcsolatos ajánlatok, kommunikáció, feladatok kezelése, csatolt dokumentumok
  • Feladatok kijelölése más FactoryMaster felhasználók számára
  • Kampányok kezelése
  • Outlook illesztés
 
 

Bejelentkezés